REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
2023 rok na rynku handlowym w Polsce – dobre wyniki podaży, wiele debiutów i coraz wyższe obrotyartykuł
Pokaż artykuł
2023 rok na rynku handlowym w Polsce – dobre wyniki podaży, wiele debiutów i coraz wyższe obroty
Międzynarodowa agencja doradcza Cushman & Wakefield podsumowała sytuację na rynku nieruchomości handlowych. 2023 rok stanął pod znakiem wzmożonej aktywności deweloperów, którzy oddali do użytku ok. 450 000 mkw. nowej powierzchni. Coraz lepszą kondycję polskiego sektora potwierdza szereg debiutów sieci handlowych – w ciągu ostatnich 12 miesięcy do Polski weszło aż 29 nowych brandów, czyli najwięcej od 2017 roku. Z kolei hamująca dynamika wzrostu cen przekłada się na lepsze nastroje konsumentów, co znajduje odzwierciedlenie w wyższych obrotach obiektów handlowych.
[Kraków] Remont Elewacji, ul. Mały Rynek 7inwestycja
Pokaż inwestycję
[Kraków] Remont Elewacji, ul. Mały Rynek 7
Kraków, Śródmieście, Mały Rynek 7
[Kraków] Remont Kamienicy, ul. Zamoyskiego 1inwestycja
Pokaż inwestycję
[Kraków] Remont Kamienicy, ul. Zamoyskiego 1
Kraków, Podgórze, Zamoyskiego 1
Parki handlowe w Polsce – rekordowo wysoka podaż nowych projektówartykuł
Pokaż artykuł
Parki handlowe w Polsce – rekordowo wysoka podaż nowych projektów
Obecnie w Polsce funkcjonuje 260 dużych parków handlowych (o GLA powyżej 5 000 mkw.) o łącznej powierzchni 2,9 miliona mkw. GLA. Szybki rozwój tego formatu podwoił jego udział w nowoczesnej powierzchni handlowej w Polsce do 18%, z zaledwie 9% w 2010 roku.
[Polska] Niezwykły potencjał polskiego rynku biurowegoartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Niezwykły potencjał polskiego rynku biurowego
Polski rynek biurowy rośnie najszybciej w regionie CEE
Belgijski inwestor kupił Europę Centralną, największe centrum handlowe w Gliwicach artykuł
Pokaż artykuł
Belgijski inwestor kupił Europę Centralną, największe centrum handlowe w Gliwicach
Kolejne wielkie centrum handlowe w Polsce zmienia właściciela. Belgijski fundusz Mitiska REIM kupił największy kompleks tego typu w Gliwicach – Europa Centralna. Obiekt o powierzchni najmu 67 tys. mkw. jest strategicznie zlokalizowany na skrzyżowaniu dwóch autostrad A1 i A4, na nieruchomości o powierzchni 27 ha. Europa Centralna, to jedno z największych centrów handlowych w województwie śląskim.
W Polsce powstaną trzy kolejne, nowe parki handlowe Smart Parkartykuł
Pokaż artykuł
W Polsce powstaną trzy kolejne, nowe parki handlowe Smart Park
Smart Park Poland uzyskał kolejne trzy prawomocne pozwolenia na budowę nowych parków handlowych w różnych regionach Polski. Nowe obiekty powstaną w Namysłowie, Tarnowskich Górach oraz Poddębicach.
Polski rynek handlowy atrakcyjny dla firm z regionu Europy Środkowo-Wschodniejartykuł
Pokaż artykuł
Polski rynek handlowy atrakcyjny dla firm z regionu Europy Środkowo-Wschodniej
Centra handlowe w Polsce kuszą nie tylko globalne marki i znane brandy. Na nasz rynek coraz chętniej spoglądają także firmy z krajów bałtyckich oraz z Ukrainy. W II kw. roku eksperci Colliers wspierali debiuty litewskiej marki Candy POP, która otworzy pierwsze lokale w Złotych Tarasach oraz Westfield Mokotów w Warszawie, a także marki modowej Solmar, której produkty będzie można kupić w poznańskim centrum handlowym Posnania.
[Wrocław-Krzyki] Apartamenty Koronainwestycja
Pokaż inwestycję
[Wrocław-Krzyki] Apartamenty Korona
Wrocław, Krzyki
Apartamenty Pszczelnainwestycja
Pokaż inwestycję
Apartamenty Pszczelna
Kraków, Podgórze
Grochowe Łąkiinwestycja
Pokaż inwestycję
Grochowe Łąki
Poznań, Stare Miasto, Grochowe Łąki 8
Dolna 10Ainwestycja
Pokaż inwestycję
Dolna 10A
Gdańsk, Dolne Miasto, Dolna 10A
W Gorzowie Wielkopolskim został otwarty pierwszy park handlowy sieci Vendo Park [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W Gorzowie Wielkopolskim został otwarty pierwszy park handlowy sieci Vendo Park [ZDJĘCIA]
W Gorzowie Wielkopolskim został otwarty pierwszy park handlowy sieci Vendo Park rozwijanej w Polsce przez Trei Real Estate Poland. Tym samym mapa handlowa największego miasta w województwie lubuskim wzbogaciła się o popularne miejsce zakupów typu convenience. Małe formaty dedykowane wygodnym, codziennym zakupom to najszybciej rozwijający się segment w kraju. Parki handlowe stanowiły w pierwszym kwartale br. aż 69 procent budowanej powierzchni w sektorze retail.
[Polska] Ile potrwa boom w mieszkaniówce?artykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Ile potrwa boom w mieszkaniówce?
Jak długo utrzyma się dobra koniunktura na rynku mieszkaniowym? Czy w najbliższym czasie popyt zmale...
 BIG Poland kupuje kolejny park handlowy artykuł
Pokaż artykuł
BIG Poland kupuje kolejny park handlowy
Kolejna transakcja na rynku nieruchomości handlowych w Polsce. BIG Poland kupuje park handlowy Multishop Suwałki. Spółka posiada już dziewięć w pełni skomercjalizowanych parków handlowych w Polsce o łącznej powierzchni najmu wynoszącej 175 300 metrów kwadratowych.
Genesis Property z prawomocnymi pozwoleniami na budowę dwóch kolejnych parków handlowych [WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Genesis Property z prawomocnymi pozwoleniami na budowę dwóch kolejnych parków handlowych [WIZUALIZACJE]
Firma deweloperska Genesis Property z pozytywnym akcentem zakończyła rok 2023 uzyskując prawomocne pozwolenia na budowę dwóch nowych parków handlowych w Polsce, które powstaną w Żaganiu (woj. lubuskie) i Brzezinach k. Łodzi. Uzyskanie tych pozwoleń oznacza wejście w fazę realizacji obu inwestycji.
Falcon Investment kupił duży park handlowy na Dolnym Śląskuartykuł
Pokaż artykuł
Falcon Investment kupił duży park handlowy na Dolnym Śląsku
Kolejna transakcja na rynku nieruchomości handlowych w Polsce. P.A. NOVA S.A. ogłosiła sprzedaż parku handlowego w w Kłodzku o powierzchni ponad 7 000 mkw. Transakcja została sfinalizowana 23 maja 2024 roku i potwierdzona podpisaniem aktu sprzedaży. Nabywcą jest Falcon Investment Management.
Klarmann Development Sp. z o.o.firma
Pokaż firmę
Klarmann Development Sp. z o.o.
Warszawa, Twarda 18
W 2021 roku w Polsce przybyło 300 tys. mkw. powierzchni handlowej i 11 nowych marek zagranicznychartykuł
Pokaż artykuł
W 2021 roku w Polsce przybyło 300 tys. mkw. powierzchni handlowej i 11 nowych marek zagranicznych
Rynek handlowy wraca do formy po pandemicznych ograniczeniach. W 2021 roku przybyło 300 tys. mkw. powierzchni handlowej, czyli o 12 proc. więcej niż rok wcześniej – wynika z raportu CBRE. Odwiedzalność sklepów rosła, a na rynku pojawiło się 11 nowych międzynarodowych marek. Utrzymywała się popularność parków handlowych, które rosły szczególnie w małych ośrodkach miejskich.
Galeria "Wrocław Fashion Outlet"inwestycja
Pokaż inwestycję
Galeria "Wrocław Fashion Outlet"
Wrocław, Fabryczna
REKLAMA